domingo, 2 de junio de 2013

Brisbane & Noosa Heads

Brisbane
Brisbane es la capital del estado de Queensland y la primera ciudad grande tras Sydney que visite. De hecho, fue una especie de visto y no visto ya que fui especificamente para ir al Santuario de Koalas, algo muy turistico pero una visita obligatoria.

Brisbane panorami



Love affaire! I also met Nadia, the french girl on leftside of the pic


Like dogs...


Tasmanian devil!


_________

Brisbane is Queenslad State capital and the second big city I visited after Sydney. In fact, was a flash stay as I only went there for the Koalas Sanctuary, really touristic thing, but also a must-do!

Un ornitorrinco!! Tengo video grabado de uno real nadando...alucinantes jeje



One of Australia national animal...huge bird!

Brisbane South Bank

Brisbane South Bank, with an artificial beach

U can also find wild birds in town!

Noosa Heads

Con ganas de volver a la playa pronto, me plante en Noosa Heads, la ciudad mas cara de toda la Costa Este, pero junto a Danya (quedamos alli) nos plantamos en un camping super freak que parecia gestionado por ex militares de la Guerra de Vietnam.




Noosa National Park paths run all around the coast..beautiful walk of 8 km


Alexandria Beach, one of the few naturists in Australia and amazing wild landscape
We ate kangaroo steak...really tasty




 ___________

Looking forward to come back to the beach, I left to Noosa Heads, the most expensive city in the East Coast, but with Danya (we met there again) booked a cheap and creepy campsite that seems managed by ex Vietnam War soldiers.



Close to the campsite was an artificial laggon made by the rain in an ex building area...amazing for swiming!



3 comentarios:

  1. Vaya....que colores mas bonitos tienen las playas!!! y que monos los koalas y los canguros.....el demonio de tasmania y el pajarito de 30kg ... je,je yo quiero uno para que se coma las migas que echa Jesusito....

    ResponderEliminar
  2. Así es como me gustan a mi los animales, en foto!! je je

    ResponderEliminar
  3. jaja q exageraaasss sois! :)
    acariciar a los kanguros es muy curioso la verdad

    ResponderEliminar